2 wrz 2012

Kapela na Dzień Dobry i Centrum Dziedzictwa Kulturowego i Informacji Turystycznej "Spichlerz"

Dzisiaj zwyczajna mama odwiedziła niezwyczajne miejsce i wysłuchała niezwyczajnego koncertu...




Dzisiejsze popołudnie i wieczór spędziłam w Tyczynie. Odwiedziłam Centrum Dziedzictwa Kulturowego i Informacji Turystycznej "Spichlerz". Niestety nie mają jeszcze oficjalnej strony internetowej, ale odsyłam do FB. Tam znajdziecie więcej informacji na ich temat.



Oto kilka zdjęć ekspozycji. (Niestety robione tylko telefonem komórkowym. Tym bardziej polecam odwiedzić to miejsce i zobaczyć te skarby:) :























Jednak to nie wszystko :) Dzisiaj w tym niezwykłym miejscu odbył się niezwyczajny koncert. Zagrała Kapela na Dzień Dobry. Za zgodą zespołu, wrzucam małą próbkę ich możliwości:




Odsyłam też do ich oficjalnej strony internetowej: http://www.kndd.pl/

Mnie bardzo się podobało. Zapraszam wszystkich do odwiedzania:

Centrum Dziedzictwa Kulturowego i Informacji Turystycznej "Spichlerz"
ul. Grunwaldzka 31
36-020 Tyczyn
tel. 17 230 23 27





2 komentarze:

  1. Na zdjęciach miejsce wygląda ciekawie, warto zobacztć, może kiedyś jak będę w tych rejonach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne miejsce. Cały czas tam cos się dzieje. Gorąco polecam :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...