31 sty 2013

It's only a picture - zabawa obrazem ;)

Już jakiś czas temu zostałam otagowana przez Małgorzatę Margaretkę. Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy ;) Trochę się naczekałaś na moje odpowiedzi, ale w moim życiu teraz jest gorący okres ;) Przystąpmy więc do rzeczy:

Inicjatorka TAGu - Kirei

Zasady:
1. Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)
 
2. Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie).
3. Otaguj 7 osób :)
Moje odpowiedzi:
1. Codziennie widzisz...
najcudowniejszy uśmiech na świecie :D
2. Ubranie, w którym "mieszkasz"? 
  
http://image.ceneo.pl/data/products/17692057/i-stradivarius-spodnie-jeansy-proste-m-38.jpg 

3.  Ulubiona pora dnia?

pożyczone od kolegi ;) zachód słońca - wieczór


 4. Coś nowego? - praca ;)

http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201212/1354573117_jlzfan_600.jpg


 5. Właśnie tęsknisz za...




6. Piosenka, która za tobą chodzi... 



7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to...

Orientacja pozioma :  


8. Najlepszy moment tygodnia? 

To ile mówisz :  zostało dni do piątku?

9. Czym/kim chciałaś/eś być jako dziecko?

zawsze chciałam być mamą ;)

10. Nigdy nie rozstajesz się z....

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/15/1896_telephone.jpg/220px-1896_telephone.jpg
chciałabym taki...
http://spokogadzet.komputerswiat.pl/wp-content/uploads/2011/11/nokia500-1.jpg
...a mam taki...

11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń?

nie wymaga komentarza...



12. Twoja fascynacja od pierwszego wejrzenia.
 
 



13. Coś, co robisz przez cały czas. 
 
myślę pozytywnie ;)

14. Zdjęcie tygodnia?

...to tylko wspomnienie niestety...

15. Ulubione słowo/wyrażenie?


http://i.pinger.pl/pgr189/98f1a8c6001ac81a4a955c61/kobieta-z-klasa-554-OBRAZKY_PL.jpg


16. Najlepszy moment roku.


Boże Narodzenie



17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.


najcudowniejsze dziecko na świecie ;D


Do zabawy zapraszam:








Po czasie 


*********************************************************************
Kolejna Małgorzata mnie nominowała ;) dziękuję  

Poza tym wiem, że kolejne osoby nominowały mnie do różnych innych zabaw. Niestety pogubiłam się już trochę w tym wszystkim. Jeśli kogoś pominęłam, to przepraszam. Pod tym postem umieśćcie proszę jeszcze raz Wasze nominacje, żebym mogła uzupełnić zaległości ;)  
PODPIS

46 komentarzy:

  1. historyjka w obrazkach wskazuje, że pozytywna z Ciebie osoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa i Twoje odpowiedzi też:)
    pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :))) Pozycja pozioma mnie ubawiła, a zdjęcie z usg wzruszyło (bo też pomyślałam, że z chęcią dopisałabym do listy życzeń- kurczaczek zachłanna jestem:P).

    Dziękuję Ci ślicznie za nominację, postaram się wywiązać z zadania w przyszłym tygodniu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny ten tag :) Jesteś super Mamą :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło nam bardzo;-) dziękuję za niminację, po weekendzie obiecuję wykonać zadanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że całym twoim światem jest Maksiu :)
    mam nadzieję, że marzenie o dziecku szybko się spełni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ;) no a marzenie pozostanie już chyba tylko marzeniem...

      Usuń
  7. Maksio w kilku odsłonach, można się było tego spodziewać :)
    Bardzo mi się podobają Twoje odpowiedzi :) Dziękuję, ze wzięłaś udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm a może marzenie już się spelnia, a nie chcesz nam powiedzieć?
    Mamuśka z Ciebie pełną... piersią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, prawdziwa matka polka ;P a marzenie niestety pozostanie już tylko marzeniem...

      Usuń
  9. Kobieta z klasą jest super :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna historyjka, gratuluje nominacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia i historyjka :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta obrazkowa zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozostaje mi tylko Ci tylko życzyć tego drugiego maleńkiego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post :) fajna inicjatywa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te tagi ze zdjęciami, są radosne i ciekawe, dużo lepsze od tych czytanych :-) Ślicznie wyglądasz w uśmiechu, a za nowe maleństwo to się dzisiaj pomodlę :-)

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. kobieta z klasa bomba jeden punkt mamy wspolny a nawet dwa :) jak sprawuje ci si 500? moja 2 razy na na grwarancji już była

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie narzekam, czasem cos się zawiesi, ale podobno wszystkie smartphony tak mają...poza tym ok :)

      Usuń
    2. pierwszy raz mam nokie i te mieszanie wkurza heh odpukać teraz jest ok po naprawie

      Usuń
  17. Super ta zabawa, ale chyba dużo czasu zajmuje udzielanie odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobieta z klasą wymiata ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie to się czyta ! :)
    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie zrobione podoba się :)mnie też najbardziej się odoba kobieta z klasa jest the best

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne!
    :-) bardzo mi się to podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny jest ten nowy tag, zdjęcia boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje zyczenie....jest...identyczne z moim....tylko dla mnie...jest to na dzis....niemozliwe.....
    Piękne zdjęcia....wspomnienia...
    nadzieipromyk

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne:):) Świetny pomysł z taką zabawą:) No i życzę Ci, żeby się spełniło...to Twoje życzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Się napracowałaś kobieto :) Ale za to wyszło fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdj w liście życzeń, życzę Ci z całego serca niech sie spełni!!! :):):) niech się Wam spełni, jeśli oboje tego pragniecie :)
    i serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki za zaproszenie :)
    Tylko ostatnio czasu u mnie niewiele :(
    i nie wiem czy podołam tej zabawie :)
    pozdrówak

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne odpowiedzi:) Widać, że jesteś bardzo optymistyczną kobietką:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...