4 cze 2013

Najlepszy komentator u Zwyczajnej mamy

Maj był dla tego bloga miesiącem wyjątkowym, ponieważ dokonało się na nim kilka zmian. Zmiany te związane były z pierwszymi urodzinami bloga Zwyczajna mama. W związku z tym zaproponowałam zabawę w najlepszego komentatora. Osoba, która zostawiła tutaj w maju najwięcej komentarzy, wygrywa nagrodę niespodziankę :)



Przede wszystkim nie zdawałam sobie sprawy, że aż tylu Was tu jest :) Jest mi ogromnie miło, ponieważ tylko w maju na moim blogu komentarz zostawiło, a co za tym idzie, wzięło udział w zabawie, aż 118 osób. Jestem bardzo mile zaskoczona tym faktem i zapraszam Was do odwiedzania mnie i komentowania postów w dalszym ciągu ;)

W zabawie każdy miał szansę na wygraną. Wystarczyło zostawić jak największą ilość komentarzy. Oczywiście nie brałam pod uwagę anonimów, ale to chyba oczywiste :) Osoba, która dołączyła do nas ostatniego dnia, również mogła wygrać. Naprawdę nie miało znaczenia, czy ktoś jest ze mną od początku, czy zajrzał dopiero niedawno.

Ta zabawa dostarczyła mi jednak trochę pracy. Trzeba było podliczyć wszystkie komentarze, wszystkich komentujących osób :) Zajęło mi to trochę czasu, ale już dziś podaję wyniki:

Prym wiodła ta oto grupa:
- Agata J - 25 komentarzy
- Rossnett - 25 komentarzy
- Kinga B - 26 komentarzy
- Kiti - 26 komentarzy
- Magda M - 30 komentarzy

Jednak absolutną zwyciężczynią i rekordzistką w komentowaniu jest:

[P240612_11.27_%5B01%5D.jpg]
 Antoniana - 36 komentarzy

 Gratuluję i proszę o kontakt mailowy.

Jeszcze raz dziękuję, że tak licznie do mnie zaglądacie i tak chętnie komentujecie. Pytanie mam zatem następujące: czy podobała się Wam taka zabawa i czy chcielibyście ją kontynuować? Oznaczałoby to, że raz na miesiąc ktoś zgarnia nagrodę niespodziankę ;)
PODPIS

25 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Jak zwykle szczęście od Nas uciekło hahaha :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zabawa :) Ja się piszę na kolejne miesiące na pewno :D i gratuluję zwyciężczyni z maja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jedna jest zwyciężczyni ;) reszta była o włos od wygranej ;)

      Usuń
  5. Gratuluję rekordzistce:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój brak internetu co drugi dzień sprawił mi ogromną radość ; P. Nie wierzę! i dziękuje bardzo ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam w czołówce :) hehe dzisiaj już drugi raz byłam blisko wygranej :)
    jak dla mnie możemy się bawić dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. A no, no zapomniałam, też się bawię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej rekordzistce :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) Fajnie, że wygrał ktoś, kogo znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, byłam o włos :))
    Kochana zapraszam na mojego nowego bloga :) http://mamalaurkitestuje.kajzarowie.net/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, ja się nie kwalifikuję,ale bardzo chętnie tu zaglądam:)życzę fajnej zabawy;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...