25 paź 2012

Niespodziewajka :)

Moje drogie Panie, ale dostałam dzisiaj miły telefon. Otóż zadzwoniła do mnie pani z klubu Fitness for Life (klik) i zaprosiła mnie na darmową godzinkę ćwiczeń :)



Co więcej, mogę zabrać ze sobą jedną osobę towarzyszącą :) I w tym miejscu mam pytanie do Was: kto chciałby/mógłby wybrać się ze mną jutro o godzinie 18:00 na intensywną godzinkę ćwiczeń (oczywiście bezpłatnie;)? Zainteresowane osoby proszę o zostawienie komentarza pod tym postem lub kontakt mailowy :)


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. w Rzeszowie :) nazwa Fitness for Life jest podlinkowana i tam jest pełny adres :)

      Usuń
    2. 3-4 godzinki z mojego miasta:p

      Usuń
  2. ALE FAJOWO!

    Zazdroszczę. Gdybym była z pobliża przeszłabym się z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. miła niespodzianka :) dawno nic tak miłego mnie nie spotkało...

      Usuń
  4. Oj, oj, oj... To niedobrze! Za daleko mam do Ciebie :-(
    No ale życzę udanego i intensywnego "wypoczynku" jutro w fitnesie ;-P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam za daleko. Fajny sprzęcik mają. Lubię na tym ćwiczyć. Miłego spalania kalorii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety mam za daleko:( ale życzę udanych ćwiczeń:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety na drugim końcu Polski... a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. O wiem chyba gdzie to jest, znam Rzeszów i lubię to miasto, bo tam się urodziłam i mieszkałam przez pewien czas.Ale teraz jestem gdzie indziej..
    fajnie w środku w tym klubie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...