9 lis 2012

Finał

Pewnie zastanawialiście się (albo i nie ;P), skąd u mnie ostatnio tyle zmian...Tego dowiecie się niebawem...


sam-final 


 Krótkie podsumowanie tego, co się zmieniło:

  1. Jest nowy szablon - tu jeszcze raz dziękuję dziewczynom za pomoc przy jego dopasowaniu do moich potrzeb :)
  2. W każdym poście dodałam znacznik "lubię to" 
  3. Jest też już moja sygnaturka :) nareszcie bez tła ;)
  4. Dopasowałam szablon do urządzeń mobilnych - tam nie ma pajączków ;)
  5. No i ostatnio nurtował mnie problem odpowiedzi do komentarzy... Dzięki Wioli udało mi się z tym uporać. Jak się okazało, wcale nie bylo to takie skomplikowane ;)


To już finał zmian, jakie przewidziałam na ten czas ;) Jak Wam się podoba efekt końcowy?

Już niedługo czeka Was niespodzianka....ale o tym niebawem :)



Poza tym Trojnar Studio Photography i Zwyczajna mama zapraszają na konkurs


Kliknij w baner po więcej szczegółów.



PODPIS

13 komentarzy:

  1. usun tylko napis "pages" u góry ;) mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpowiedz mi jeszcze co trzeba zrobić by dodać "odp" na dany post, bo mam drugim tez nie mam tej funkcji

      Usuń
  2. Wróciło zdjęcie, więc mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i super wyszło! Brawa dla Ciebie i Dziewczyn :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...