13 gru 2012

Przyjemny wieczór...

Dzięki uprzejmości Pani Agnieszki Wołoszyn, mogłam dziś wieczorem zrelaksować się przy bardzo przyjemnej kuracji na dłonie w biurze firmy Avon w Rzeszowie.



Na początek zastosowałyśmy Wygładzający peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego


Źródło

Morze Martwe jest niezwykle bogate w minerały, których dobroczynne działanie dla ciała i skóry znane jest już od wieków. Minerały te wykazują właściwości  zarówno lecznicze, jak i pielęgnacyjne. Avon, wykorzystując rzeczywisty potencjał tych naturalnych skarbów, stworzył linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała.  Czas na mineralną sesję dla skóry z Planet SPA!  Wygładzający peeling do ciała z Minerałami z Morza Martwego. Pozostawia skórę gładką, rozświetloną i odświeżoną.
Pojemność : 150ml cena: 21.99 PLN Źródło

Pani Agnieszka nałożyła na moje dłonie sporą ilość kosmetyku, a ja miałam wcierać peeling przez kilka minut. Podczas tej czynności, dowiedziałam się, na jakiej zasadzie działa firma Avon i jakie są korzyści z bycia konsultantką. Po kilku minutach masażu, kosmetyk trzeba było zmyć ciepłą wodą. Ponieważ jest to peeling, naskórek moich dłoni został starty i skóra przyjemnie wygładziła się.

Następnie nałożyłam na dłonie Jedwabisty mus do ciała Masło Shea i Trufla Czekoladowa

Źródło

Mus o jedwabistej konsystencji odpowiednio zadba o piękny i zdrowy wygląd ciała. Swoje dobroczynne działanie dla skóry kosmetyk zawdzięcza formule z masłem shea. Bogate w witaminy masło shea wykazuje właściwości silnie odżywiające, nawilżające i regenerujące skórę. Pachnący truflą czekoladową mus silnie nawilży skórę. Dzięki niemu skóra będzie miękka i gładka. Po nałożeniu skóra zyskuje delikatny blask.
Pojemność: 200ml cena: 25.00 PLN Źródło

Nałożyłam mus na dłonie, a potem Pani Agnieszka włożyła mi rękawiczki. Miałam do wyboru trzy musy, ale ten powalił mnie zapachem. Uwielbiam czekoladę pod każdą postacią ;), że już nie wspomnę o truflach...Do tej pory zapach utrzymuje się na moich dłoniach, pomimo kilkukrotnego już mycia rąk, zapierania Maksiowych ciuszków i kilku jeszcze innych czynności. Jednak masło to ma pewien minus, barwi skórę. Na szczęście nie na długo, bo po kilku myciach rąk ślad zniknął. Kosmetyk ma konsystencję musu, ale jest mazisty, śliski no w końcu to masło ;) Bardzo podoba mi się ten specyfik ;) 

Po kolejnych kilkunastu minutach, przyszedł czas na zakończenie kuracji. Ściągnęłam rękawiczki, jednak mus miał pozostać na moich dłoniach. Nadmiar trzeba było tylko zetrzeć ręcznikiem papierowym. Efekt - gładkie, pachnące dłonie. Bardzo przyjemny wieczór, za który jeszcze raz dziękuję firmie Avon.


PODPIS

15 komentarzy:

  1. Czasem potrzeba trochę takiego relaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa :) Niektóre kosmetyki mają dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie taka kurację zafundować na moje spracowane dłonie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. az zazdroszcze.. tez by mi ie przydał taki zabieg na dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) zebym ja jeszcze miala czas na wedrowki na ralaksacyjne zabiegi pielegnacyjne :) tymczasem tyle na gkloiwe a nie watpliwie chwila relaksu by sie przydala - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio też byłam na takim spotkaniu relaksacyjnym :)
    tylko u konkurencyjnej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. moje dłonie aż się proszą o taki relaks, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama też była na takim spotkaniu, własnie do niej dzwonie by zdała relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pełen relaks. full wypas. super!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam, używam, uwielbiam!!!!! :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...