19 sty 2013

1% podatku na spełnianie marzeń

Marzenia Mam to projekt Fundacji Tacy Sami

 Medium_logo_jpg_1




Czas na konkrety naszego projektu. Co jakiś czas będziemy przedstawiać Wam sylwetki kobiet i mężczyzn którzy mimo niepełnosprawności są fantastycznymi mamami i ojcami. Rodzice Ci są bardzo zaradni, ale żeby żyło im się trochę łatwiej potrzebują naszego wsparcia.

Dziś sylwetka Magdy Oto co sama napisała o sobie :

Jestem niepełnosprawną (ze znacznym niedowidzeniem) mamą cudownej „trójeczki”, którą wychowuję w pojedynkę. Są to dwie córeczki: Iga - 4 latka i Zosia – 7 lat oraz syn, Henio – 9 lat. Zosia i Henio są dziećmi słabo widzącymi, ale mimo to świetnie dają sobie radę w szkole i w społeczeństwie. Uwielbiam być mama – spełniam się w tej roli. Dzieci dają mi mnóstwo radości i jestem z Nich bardzo dumna. Smutno mi gdy widzę Ich smutne minki jak kolejny raz odmawiam Im kupna słodyczy, książki czy zabawki. Lekarstwem na tą sytuację było by pójście do pracy, ale jej zwyczajnie nie ma. Wybór w profesjach mam niewielki. Zasadniczo muszę ograniczyć się do poszukiwania pracy w zawodzie. Jestem masażystką. Usilnie szukam jakiejś alternatywy, ale nie mam pojęcia co mogłabym robić innego z tak dużym ubytkiem wzroku. Tak, praca to jedno z moich marzeń. W celu podniesienia swoich kwalifikacji poszłam do szkoły i tu znów pojawił się problem. Kto zaopiekuje się dziećmi podczas mojej nieobecności? Nie stać mnie na opiekunkę. Marzę też o uspołecznieniu się. Większość moich znajomych to osoby z dysfunkcją narządu wzroku. Uczęszczanie do szkół dla niewidomych i słabo widzących powoduje, że niejako zostajemy zamknięci w dość hermetycznej społeczności. Dla mnie takie szkoły, to getta. Pragnę również włączyć się w działalność na rzecz potrzebujących z mojego regionu. Chcę dawać innym coś z sienie.Absolutnie nie jestem z tych którzy uważają, że im wszystko się należy. Ja tylko słabo widzę. Mam jasny umysł, zdrowe ręce i chęć działania




1 % podatku na spełnianie marzeń KRS  0000138202

Marzenia Mam to pomoc mamom i ojcom, którzy pomimo niepełnosprawności wychowują swoje dzieci i pomimo swoich dysfunkcji świetnie sobie radzą.Potrzebują jednak wsparcia w niektórych sferach życia. Jedna z nas potrzebuje pieniędzy na protezę reki utraconej w wypadku, inna na turnus rehabilitacyjny, a jeszcze inna potrzebuje pomocy opiekunki
Pomóż wpłacając darowiznę z dopiskiem Marzenia MAM
i pamiętaj o nas wypełniając PIT KRS 0000138202

PODPIS

19 komentarzy:

  1. Warto pomagać! A Pani Magda moze być z siebie dumna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie, że warto pomagać ;) niesamowita kobieta...

      Usuń
  2. Podziwiam kobiety, których dotknęło tkie nieszczęście a mimo to potrafia sobie
    "jakoś" dawac rade i cieszyć się życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym sobie nie dała rady z taką historią. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm człowiek wiele potrafi znieść...czasem nie zdajemy sobie sprawy,ile...

      Usuń
  4. Szlachetny projekt.
    Pani Magda ma chęci, zapał i wiarę we własne siły. To już pół sukcesu. Życzę spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna akcja. podziwiam takich rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny projekt, zdecydowanie popieram. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że ktoś pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam taką nadzieję ;) nas to nic nie kosztuje, a komuś może bardzo się przydać...przekażmy 1% podatku

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...