9 gru 2013

Krótka droga do szczęścia

Cieszmy się tym, co mamy...

Krótka droga do szczęścia  : Przestań zamartwiać się nad tym, co straciłaś. Zacznij dziękować za to, co masz...

Choć nie raz rano jest ciężko...

Pozytywny plan dnia  :


 ...każdemu zdarzy się popełnić błąd...

Każdy popełnia błędy...  : Jeżeli nie potrafisz przebaczyć, nie oczekuj, że ktoś przebaczy Tobie...


Uśmiechajmy się mimo wszystko...

Gdy życie daje ci setki : powodów do płaczu, pokaż że masz milion powodów do uśmiechu


Nasze życie nie jest idealne...

Moje życie nie jest  : idealne, ale zawsze dziękuję za to co mam...


...ale mimo wszystko sobie radzimy ;)

Pozytywna pani domu  :


Uwierzmy w siebie...

Jeżeli Ty w siebie : nie wierzysz, to kto ma uwierzyć?


...i codziennie znajdźmy czas na relaks ;)

Znalazłaś dziś : chwilę na pozytywny odpoczynek?


Miłego popołudnia :)))
PODPIS

24 komentarze:

  1. Fajny, pozytywny post ;-) każdy potrzebuje odpowiedniego "doładowania" żeby iść codziennie naprzód. U mnie taka potrzeba pojawia się po każdej nieprzespanej nocce kiedy nie mam siły nawet oczu otworzyć. Kiedyś odpocznę... ;-) pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mogę się doczekać, kiedy odpocznę :P

      Usuń
  2. Super! Uwielbiam takie pozytywne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. odpoczywają w umywalce ;) ja lubię poleżeć w wannie :P

      Usuń
  4. Z tym czasem na relaks najtrudniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pozytywny post, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grunt to pozytywne myślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nauczyć się doceniać szczęście to zauważać je w najdrobniejszych szczegółach życia...
    Pozytywnie mnie nakręciłaś na ten tydzień pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. święte słowa ,jednak czasem gorzej z realizacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotka z klamerkami na uśmiech rozwaliła się, świetny patent :) Coś jak klamra do weków haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego mi ostatnio potrzeba:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie! Piękne cytaty. Warto czasem zmotywować się takim sentencjami. Podstawa to odpowiednie podejście do życia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...