15 gru 2012

Dentysta i świąteczno-sylwestrowe przygotowania

Witajcie :)))

Pomimo, iż dzisiaj sobota, a straszny ze mnie śpioch, trzeba było dziś wcześnie wstać...

Śpioch  :

Maksiu miał dziś umówioną wizytę u dentysty. Zrobiliśmy zdjęcie, niestety w jednym ząbku znów zebrała się ropa i trzeba było wyczyścić kanał. Na szczęście zadziałaliśmy w samą porę i wszystkie Maksiowe ząbki udało się uratować... Biedactwo bardzo przeżywa te wizyty u dentysty... Na szczęście jest już na tyle dobrze, że mamy spokój, aż do kwietnia :)

Najważniejsze sprawy mam już pozałatwiane, więc teraz mogę na spokojnie zająć się przygotowaniami do świąt, bo u mnie jeszcze panuje artystyczny nieład ;)

Podejście artystyczne  :


Czas teraz zrobić odpowiednie zakupy. Kto się zajmuje tą czynnością u Was? Czy zabieracie swoich partnerów na wycieczki po sklepach i galeriach?

Zawsze grzecznie czekam,  : gdy moja kobieta robi zakupy


 Choć nie przepadam za gotowaniem i pieczeniem, nie wyobrażam sobie kupować gotowców na święta...

Nie dla łakomczuchów :


Święta Bożego Narodzenia spędzamy tradycyjnie, w gronie rodzinnym, a w tegorocznego Sylwestra pewnie też będziemy bawić się w domu. Jednak święto, to święto i trzeba jakoś wyglądać ;) Przyda się ciekawy makijaż...

Mistrzowska kreska :


 ...i oczywiście odświętny strój ;)

Gwiazda wieczoru :


A Wy jakie macie plany świąteczno-sylwestrowe?

Witam kolejnych obserwatorów :) Bardzo się cieszę, że jest Was już taka liczna grupa. Nawet nie wiem, jak i kiedy pękła 100 :) Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą i dla tych, którzy się wahają, małe przypomnienie:

  Trojnar Studio Photography i Zwyczajna mama zapraszają na konkurs


Kliknij w baner po więcej szczegółów.


PODPIS

21 komentarzy:

  1. plany na sylwestra... dom, dzieci, telewizor...
    a świeta u tesciowej wiec nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Broń Boże zabierać chłopa na zakupy! Ciągle tylko marudzi: "no chodź już! długo jeszcze? po co ci to?..." i w rezultacie człowiek połowy rzeczy zapomina. Chociaż w roli tragarza sprawdza się znakomicie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moj mąż z kolei uwielbia zakupy :) oczywiscie jako tragarz też się sprawdza ;P

      Usuń
  3. Oj biedne ząbki. Sama nienawidzę dentysty, choć moja (prywatna rzecz jasna) lekarka to ANIOŁ!

    My robimy szybkie zakupy i słuchamy "zostawcie to, bo to kupiliśmy na święta" ;P
    Mieliśmy iść na sylwestra do przyjaciół, ale ich maleństwo coś choruje i nie wiadomo... jeżeli wypali to będzie to spotkanie czwórki młodych rodziców i jednego dziecka, bo nasze jest za duże, by usnąć w towarzystwie, a kłaść w osobnym pokoju tym bardziej się nie da bo nie wiadomo kiedy spadnie z łóżka :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażam sobie mojego Malucha u dentysty. On nawet mi nie pozwala zaglądać. To cud, że daje sobie zęby myć. Bo na samodzielne mycie nie ma ochoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maksiu sam myje ząbki, nawet dzis pani dentystka pochwaliła go, że dobrze to robi, bo ząbki czyste ;) ale synek moj kochany dobrowolnie nie wysiedzi na fotelu, że nie wspomnę o tworzeniu buzi

      Usuń
  5. Ja święta i Sylwestra spędzam tradycyjnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kreska rewelacyjna. Ja uwielbiam święta, niestety spędzam je w gronie osób, które nie podzielają mojego entuzjazmu. Marzy mi się wigilia z przyjaciółmi

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie niestety plany sylwestrowe leza... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja ślubna to fajna nagroda, ale ja juz po ślubie ;) i nie planuje kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zapraszam na rozdawajkę ;) Zwyczajna mama rozdaje cukierasy ::)))

      Usuń
  9. Mhmmm...Święta tak jak już tradycyjnie od dwóch lat pół na pół czyli Wigilia niestety z teściami w tym domu w którym mieszkamy...a tak chciałabym pojechać do rodziców...ale niestety...możemy tylko w Boże Narodzenie...tesciowa by się śmiertlenie obraziła gdybyśmy nie byli na Wuigili...ech...a Sylwester tak jak rok temu w domu...ze znajomymi:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Maksio biedulek mały :(
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Plany? o-d-p-o-c-z-ą-ć!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. A mój mąż nawet jakoś znosi zakupy :-) własnie jutro sie wybieramy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzielnego masz synka, że nie uciekł z fotela! :)
    Zakupów z mężem nie cierpię.. Nie to żeby nie sprawdził się jako tragarz ale.. ciągle pospiesza ( "no ile możesz to oglądać!") hah najlepiej jak go zostawić na dziale/w sklepie z częściami samochodowymi i samej iść w swoją stronę:)
    a Sylwester zapowiada się ciekawie- domówka z najbliższymi znajomymi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mężczyźni czekający po sklepem :) super widok ;)
    Święta u nas w domku....cała rodzina się zjeżdża - uwielbiam to..
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Kociak na pierwszym zdjęciu jest przesłodki, sama mam Syjama i jestem wyczulona na punkcie kotów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...