6 lut 2013

Kobieta kreatywna :)

Już jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym na FB przez TESA.

http://www.interfoodsbg.com/images/full/brands-4-logo-tesa-1249913718.jpg

Opisałam, w jaki sposób w dzisiejszych czasach kobieta/matka może być kreatywna. Napisałam o warsztatach "Aktywna Mama" oraz o swoim blogu. Wspomniałam też, że (wtedy) aktywnie szukałam pracy ;)

Udało mi się wygrać jeden z 10-ciu pakietów kosmetyków do domowego SPA :) Oto moja pachnąca nagroda:


 Fajnie jest coś wygrać ;) ale kto nie gra, ten nie wygra ;) Warto jest brać udział w konkursach na Facebooku ;)

PODPIS

36 komentarzy:

  1. Gratulacje..........z pewnością będzie użyteczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. super! gratuluje:) ja też czasem biore udział w różnych konkursach ale nic nie wygrałam nigdy ihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!gratulacje,paczka jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję a i super nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    A co do konkursów to trzeba uważać, bo większość typu udostępnij, podlinkuj... szczególnie takich z bardzo cennymi nagrodami to działania związane z tzw. tworzeniem farm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten nie miał z tym nic wspólnego :) ja napisałam tylko swój komentarz i tak na prawdę zapomniałam, że brałam udział w jakimś konkursie ;) dopiero za pośrednictwem aplikacji konkursowej dotarło do mnie powiadomienie o wynikach i tam zobaczyłam swoje nazwisko :D

      Usuń
  6. Super, gratuluję! Fajnie wygrać coś dla siebie:)W sam raz na wiosnę takie spa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i masz rację, ten kto gra wygrywa, a ten co nie ma pretensje :P (np. ja)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, uwielbiam tą markę.. szczególnie peeling, mmm cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, świetne nagrody, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto! Warto! Ja ostatnio wygrałam cudny ciepły koc :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie :) a nagroda napewno się przyda, takie domowe spa? W sam raz na Walentynki ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. to dzis pełen relaks wieczorem :)
    ps. jak w pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pracy ciężko, strasznie się stresuję...ale dziś już było trochę lepiej ;) mam nadzieję, że to tylko kwestia czasu i niedługo będę wymiatać ;)

      Usuń
  13. ALe super prezent! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :)))))))
    Pozdrawiam cieplutko pa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, to teraz Cię czeka seria odprężających wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. te fajsbokowe są okropne.... proszenie się o "lajki" i udostępnienia.....wkurza mnie to bo to takie...nie w moim stylu ludzi się proszić o klikanie;)


    ale dwa razy wygrałam coś na blogowych "candy" na drodze losowania;)

    nagroda zajebista, gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym konkursie nie chodziło o zbieranie lajków, tylko o najlepszą wypowiedź. O wygranej decydowało jury, więc nikogo do niczego nie musiałam namawiać ;)

      Usuń
  17. Gratuluje Szczęściaro :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :-) super prezencik

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję :) i masz rację nie wygrywa ten kto nie gra ja dużo dużo przez ostatnie 5 lat wygrałam nagród był czas że co mieciąc coś było :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ja biore udział a i tak jeszcze nic nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wygrana fajna, teraz musisz sobie zrobić takie domowe SPA;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje, ja też ostatnio wygrałąm na blogach da konkursy:) I pewnie jak się nie gra to się nie ma cienia nadziei na wygraną:) Trzeba grać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też biorę udziały w fejsbukowych konkursach, ale jeszcze nigdy nic nie wygrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmm nagroda wygląda... pachnąco!:)
    a ja nie wierzyłam w te fejsbukowe konkursy..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...