8 kwi 2013

Jeszcze dentystycznie...

W sobotę rano Maksiu miał kontrolę u dentysty. Na szczęście wszystko było dobrze i kolejny raz mamy pokazać się końcem sierpnia. Po powrocie do domu zjedliśmy śniadanie i właśnie podczas jedzenia wypadła mi plomba...

Dentysta – Największy demotywator XXI wieku


Ehhh, chyba nikomu nie muszę opisywać tego bólu...Męczyłam się do dziś, bo w zębie dziura, a w weekend nikt mnie przecież nie przyjmie. Na szczęście udało mi się i zostałam przyjęta, ponieważ zarejestrowany pacjent zrezygnował i akurat zwolniło się miejsce.

i dentysta – przestaje przerażać!

 Młoda pani doktor bardzo się starała. Zrobiła wszystko, co mogła, ale nie dostałam znieczulenia i wszystko było robione na "żywca"...Podczas jej pracy bolało, ale nie aż tak bardzo. Jednak teraz ząb boli jeszcze bardziej niż przedtem...Mam nadzieję, że z czasem przejdzie...

A tu takie "dentystyczne" ciekawostki ;)


PODPIS

21 komentarzy:

  1. współczuję, wiem co to znaczy jak bolą zęby...

    OdpowiedzUsuń
  2. moja szwagierka złamała zęba na.........parówce :D ale płakała, aż mi jej szkoda było

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się boję dentysty jak nikt u mnie w rodzinie ; O

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też jeden ząb bardziej bolał po leczeniu niż przed (a raczej przed nie bolał w ogóle) i okazało się, że albo mi go usuną na NFZ, albo wyleczę go kanałowo (prywatnie)... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. maseczki świetne :D
    ja miałam iść w styczniu..no znowu mi nie po drodze :/ a pamiętam jak latałam co 3 mc!! chyba muszę się zmobilizować.. eh ..

    OdpowiedzUsuń
  6. to ci przygoda!!
    Nie cierpię tego uczucia ubytku w zębie, brr :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się boję. ;o
    Nie lubię dentysty. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. najgorsze jest to ze nie wiesz co ci wkladają czy rzeczywiscie droga plombe czy jakis badziew

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, biedna jestes. wspolczuje ci bardzo. Wiem co ta za bol... Zycze powrotu do zdrowka... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To nieciekawie. Ale dlaczego nie dostałaś znieczulenia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo pani dr stwierdziła, że nie ma wiele roboty i że nie będzie bardzo bolało, bo ząb jest zdrowy...

      Usuń
  11. Nie lubię wizyt u dentysty...ten zapach...brrr...i dźwiek wiertła...idę jak już muszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. współczuję...ja to nigdy nie biorę u dentysty znieczulenia, bo jeszcze bardziej od bólu nie cierpie uczucia zdrętwialej twarzy :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę takich zabiegów u dentysty, zazwyczaj bardzo cierpię. Co jak co do tej pory byłam tylko raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eh dentysta, sadysta, ale bez niego to kiepsko:]. Ja ide jutro i aż mnie ciarki przechodzą.

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe sympatyczne no jak ja idę do dentysty od razu daje 10 na znieczulenie bo mam bardzo wrażliwa na ból u dentysty... z moim synkiem mogłabym się wybrać na pierwszą wizytę :0

    OdpowiedzUsuń
  16. Współczuję, ja tez nie lubię dentysty :(
    Ale bez niego byłoby ciężko
    Bedzie dobrze pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może ja należę do inności ale nie boję się dentysty. Może dlatego że nigdy jakoś bardzo mocno mnie nie bolało.

    Zapraszam do siebie do wzięcia udziału w konkursie :)http://timeforus-momandson.blogspot.com/2013/04/ogaszam-konkurs-z-jelp.html

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam zawsze biorę znieczulenie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za żart losu - dziecko wróciło od dentysty bez leczenia, mama straciła wypełnienie... :) Niestety, ale nie da się wyczuć, kiedy plomba postanowi sobie wypaść. Wszystko zależy od ceny, jaką się da za ten materiał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...