28 lip 2013

Biżuteria

Jak każda kobieta, bardzo lubię biżuterię :)

Jaka jest ulubiona pozycja kobiet? – Kobieta z przodu, lekko pochylona... wybiera sobie pierścionek z brylantem a mężczyzna stoi za nia i wyjmuje portfel

 Ale nie pierścionki z brylantem (jeden mi wystarczy - zaręczynowy :P). Ja mam swój gust i najbardziej lubię...



...oryginalną biżuterię, np. naszyjnik z zamków błyskawicznych:

Źródło
 Wolę biżuterię srebrną niż złotą.

Źródło

 Lubię biżuterię niebanalną, np. naszyjnik z cynamonu i srebra:

http://www.stylistka.pl/img/artykul/1213/kunszt-recznie-robionej-bizuterii_9859_5.jpeg
Źródło


Uwielbiam sutasz.

Źródło

 Ubóstwiam bursztyny...

http://wylegarnia.com/26/bcebc71287db1bd1e1a84bd2a65db40b/Bursztynowy-kwiat-5-broszka-len-bursztyn-szydelkowe-inne-rosliny.jpg
Źródło

 Uwielbiam biżuterię z użyciem sznurka, np.:

Źródło


Najbardziej lubię biżuterię drewnianą.

Źródło1, Źródło2

Uwielbiam przeróżne rzemyki.

Bransoleta skórzana brązowa
Źródło

Ogólnie, im bardziej naturalnie, tym lepiej ;)

http://millerartblog.files.wordpress.com/2010/01/jesienne-krajobrazy2.jpg
Źródło

Najbardziej lubię biżuterię artystyczną, ręcznie robioną. Ciekawa stronka o różnych stylach i rodzajach biżuterii artystycznej, polecam KLIK.

A Wy jaką biżuterię lubicie?
PODPIS

17 komentarzy:

  1. Ja to minimalizm w tej kwestii, ale raczej nie srebro i złoto, tylko takie jakieś normalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnimi czasy wole złoto, ale to przez to że ze mnie sroka ;) Uwielbaim wszystko co się świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię delikatną biżuterię z białego złota :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam przede wszystkim srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja lubię im mniej tym lepiej.
    nosze obrączke z pierścionkiem i do tego najcześciej wkrętki. wszystko w złocie i starczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam srebrną biżuterię. Ostatnio zrobiłąm sobie sama kolczyki z kamieni svarowskiego :) I lubię też taką drewnianą kupowaną na odpustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie lubie biżuterii mam na szyj tylko zawieszone pierścionek zaręczynowy i obrączkę, krzyzyk wraz z serduszkiem od męża w uszach te same kolczyki od kilku miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wolę srebro i też lubię drewno. Lubię mieć coś eleganckiego-prostego, ale też coś takiego zwykłego, "na co dzień", pasującego do wszstkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też wole srebrną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na co dzień noszę dwa złote pierścionki i małe złote kolczyki. W codziennej biżuterii preferuję przezroczyste kamyki typu cyrkonie i angielskie zapięcia do kolczyków. Wszelakie bransoletki i wisiorki, druciki i koraliki podrażniają mi skórę - szczególnie w takie upały. Od lat nie noszę obrączki, gdyż jest na mnie za duża i po pierwszej próbie zgubienia jej, zaprzestałam jej noszenia. Z powodu wielu "graweracji" i konieczności zmniejszenia jej o wiele rozmiarów złotnik odradził zmiany jej wielkości by jej nie zniszczyć... a jedynie poczekać aż palce mi przytyją hihi. A że mąż swoją obrączkę od kilku lat nosi na lewej dłoni (co w PL tez ma swoją symbolikę), więc nie czuję się w żaden sposób winna, że nie noszę swojej ;). Na uroczystości typu chrzest, komunia, wesele (których w naszej rodzinie co rok mamy ogrom)zakładam eleganckie srebrne kolie, które dostaję regularnie na urodziny od męża. Po czym ściągam po kilku godzinach imprezy i w pudełeczku czekają na kolejną okazję. Podsumowując: nie noszę za wiele i zbyt udziwnionej i za bardzo oryginalnej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam za biżuterią nie przepadam ; p. Rzemyki i tak lepsze ; P

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja biżuteria to obrączka i pierścionek zaręczynowy. Cała reszta - okazjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię taką biżuterię, której nie zobaczę w każdym napotkanym sklepie.Musi być niepowtarzalna, najlepiej ręcznie wykonana. Uwielbiam bransoletki,to mój taki fix.Lubię najbardziej srebro,rzemyki, koraliki na branzoletce- jakoś się to fachowo nazywa,charms?A im więcej branzoletek, tym lepiej:)Tego nigdy zbyt wiele :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...