29 lip 2013

W wakacyjnym klimacie :)

Środek lata. Upał ponad 40 stopni... Czy istnieje idealna temperatura?

Życie nie musi być,  : idealne, aby było wspaniałe...


Czas urlopów...

Czas na urlop  :


...wycieczek, wyjazdów i podróży...

Kusząca podróż  :


 ...wakacje w pełni...

Letnie szaleństwo  :


 ...każdy potrzebuje odetchnąć. Choć na chwilę oderwać się od życia codziennego...

Poczucie wolności jest : jak tlen dla dusz...


 Pamiętajmy jednak, aby mimo tej wolności, żyć w zgodzie z naturą...

Pokaż mi swoje ślady, : a powiem Ci kim jesteś...


...starajmy się wrzucić na luz...

Gdy buzują emocje...  :


...ale uważajmy, bo nigdy nie wiadomo, gdzie może czyhać zagrożenie :P

Blondyna na plaży...  :


 I tym pozytywnym akcentem, życzę Wam udanej drugiej części wakacji :)

Wiesz kto jest najlepszy na świecie?  : Odpowiedź masz między R a U na klawiaturze...


Kto jest jeszcze przed urlopem? ;)))
PODPIS

16 komentarzy:

  1. Autobus z wężem wymiata. My niestety nie urlopujemy się w tym roku z powodów finansowych. Ale za rok sobie odbijemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My też nie urlopujemy przez przeprowadzkę i remont, ale ja jestem tak szczęśliwa, że wcale mi to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My, my, my jeszcze przed dlugi urlopem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skaczę dorywczo nad wodę ale upały faktycznie afrykańskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety już po urlopie, chociaż mamy jeszcze w planach kilka dni nad morzem :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety nie zapowiada się żaden wyjazd;/ zadużo spraw na głowie...

    Cudowny ten ostatni obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ciągle przed urlopem, może we wrześniu będę miała, może ...

    OdpowiedzUsuń
  8. urlop nieplanowany mam za sobą, urlop planowany od 17 sierpnia. w tym roku bez szczególnie niezwykłych planów, a jednak i tak nie mogę się doczekać drugiej połowy sierpnia.... chociaż z drugiej strony im dalej do konca wakacji, tym dla nas lepiej.... bo powrót z urlopu i do rzeczywistosci będzie strasznie trudny szczegolnie w tym roku... od razu po urlopie start córki do nowej szkoły i codzienne wstawanie o 7:00. fajnie bylo jak dziecko bylo w przedszkolu. zero stresu o urlop i termin. powroty z wczasow we wrzesniu lub nawet wyjazdy na urlop wchodzily bez problemu w gre.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chcę deszcz ! tego upału to już mam serdecznie dośc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przed urlopem, a w dodatku trudno mi o nawet o nim myśleć- ale czułam gdzie zajrzeć, by poprawić sobie humor - świetne zestawienie - pozdrawiam:) ...a przy okazji - bardzo fajny blog, tylko trudno go się czyta - bo troszkę rozciągnięty - muszę suwaczkiem przesuwać obraz, by zobaczyć całą jego szerokość:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ahh u nas przed weselem nie możemy sobie pozwolić na urlop;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje były....ale za nic nie powiem...ze to juz koniec....cos się wymysli...;)
    nadzieipromyk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...