28 lis 2014

Auxilium

Nie było mnie tu trochę. Moja absencja spowodowana była zmianami w moim życiu, a jakże...

Zawsze bądź gotów do zmiany – Tylko tak dowiesz się jakie jeszcze niespodziankiszykuje dla ciebie życie


Tym razem zmieniłam pracę :) Cieszę się, że w końcu się udało uwolnić z tej niewolniczej... Praca niemalże na okrągło - przez 7 dni w tygodniu, po 12,5 godziny dziennie, za marne wynagrodzenie to nie dla mnie... Brałam, co dawali. Lepsze było to, niż nic, ale na szczęście koniec z tym :)

Tym razem udało mi się znaleźć coś po linii mojego wykształcenia. Dostałam się na staż w świetlicy socjoterapeutycznej i klubie młodzieżowym Auxilium. Teraz mam najlepszą pracę na świecie :)

No i znów będę mogła do Was zaglądać ;)  
PODPIS

31 komentarzy:

  1. Super, szczere gratulacje!!! Bardzo lubię takie pozytywne wiadomości :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zmiany pracy! W życiu chodzi o to, aby robić to co się lubi :) życzę Ci powodzenia i samych zmian na lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia!!wcześniej to naprawde obóz pracy był..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie...lepiej bym tego nie nazwała...

      Usuń
  4. Gratulacje! Zmiany, zwłaszcza te na lepsze, są zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę z tej poprawy:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Nie ma nic lepszego, niż spełnianie się w pracy, którą chce się wykonywać, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest, mogłabym tu pracować do emerytury ;)

      Usuń
  7. Gratuluję! Mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Gratuluję! Fajnie jest lubić swoją pracę i mieć z niej przyjemność. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zmiany pracy i życzę powodzenia, widzę, że już im stronę stworzyłaś ;) już zmieniasz na lepsze i brawo ;) mam nadzieję, że będziesz się spełniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam taką nadzieję ;) a trochę reklamy jeszcze nikomu nie zaszkodziło :P

      Usuń
  10. o rany, gratulacje więc, niech się wszystko ziści wg tych planów z Góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak właśnie ;) co ma być, to będzie ;)

      Usuń
  11. Czasami zamknięcie jednych drzwi otwiera drugie, jak u ciebie :)
    Gratuluję! Najważniejsze to lubić co się robi ..,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprzednie drzwi sama zamknęłam, bo wytrzymać się nie dało...

      Usuń
  12. Gratuluję z całego serca. Ja też dorabiam na świetlicy. Dziękuję za twoją modlitwę i pragnę się z tobą podzielić wiadomością, że po roku kryzysu, który doprowadził nas nawet do pierwszej sprawy rozwodowej z inicjatywy męża, dziś jesteśmy szczęśliwym małżeństwem. Bóg uczynił dla nas wielkie cuda. Od kilku miesięcy mieszkamy znów razem i dzięki Bogu zaczynam jeszcze raz i teraz inaczej. W kryzysie bardzo pomogła mi wspólnota trudnych małżeństw Sychar, gdybyś potrzebowała wsparcia szukaj tam pomocy, to niezwykła inicjatywa. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...